2012. szeptember 19., szerda

"Visszajelzés. Néha ez is kell."

Az tényleg úgy volt?

A napokban bejött egy fiatalember és megemlítette, hogy szokta olvasgatni a blogot. Majd megkérdezte:
- Mester! Az a drága teleszkópos történet, az tényleg úgy volt?
Kissé meglepődtem, mert már a blog kezdetekor leszögeztem, hogy a tiszta igazat írom. Véleményem szerint a sztorik éppen elég érdekesek úgy, ahogyan megestek. A színezés csak rontana rajtuk...

Ezt a derék érdeklődőt is elvezettem a kerékpáromhoz és megmutattam a mai napig benne lévő ominózus telót. Elmeséltem, hogy a gazdag ember fiának GT Arrowhead alu vázas bicaja volt, stb. A fiatalember meghallgatta a történetet most élőszóban is, megnézte a villát alul-felül és megnyugodva távozott.

Van még valakinek kérdése?!..................;-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése