2012. július 19., csütörtök

A jövő heti lottó számok

Ma kivételesen magamról írok pár sort. Szívesebben ejtenék szót a kerékpárosok világáról..., de tudjátok mit? Beleszövöm!

Látom a jövőt! Csak így egyszerűen, szerényen.
Pici árnyoldal, hogy ez nem tudatos. Meg nem is bármikor. Meg nem is a fontosakat. Meg nem is hiszik el.
Általában ezek a "jóslatok" csak úgy kibuknak belőlem. Mivel nem szoktam szólni róluk, még a családom számára is rejtett ez a dolog. Amikor a feleségemnek néha megemlítettem, hogy ezt meg azt tudtam előre, akkor gúnyosan jegyezte meg mindig: - Persze, láttad előre! Kár, hogy akkor rögtön nem mondtad!

Na, egyszer megfogadtam. Szóltam. Előre.

A gyerekek iskolája minden tanév végén egy hetes-tíz napos kerékpártúrát szervez az ország valamelyik távoli szegletébe.
Történetünk főszereplői mindketten Ágnesek. Az én lányom akkoriban felső tagozatos volt, talán hatodikos.(Ma egy amerikai befektetési banknál közgazdász.) H. Ági nyolcadikos vagy elsős gimis lehetett. (A napokban lesz az esküvője...)
Én ezekre a túrákra soha nem tudok elmenni, mert a mindig kerékpáros szezon legforgalmasabb időszakára esnek. Kikísértem hát a lányomat a pályaudvarra, integettem, hazamentem.
Este mondom a feleségemnek: - Jó kis túra lesz! Kár hogy a lányunk száguldozni fog és neki fog ütközni a H. Áginak.
- Megbolondultál?  H o g y  lehet ilyeneket mondani?! És különben sem lesz semmi baj, meglátod! Nahát!
Másnap délután öt körül cseng a telefon. Egy kísérő felnőtt jelentkezik a túráról:
- Itt ülünk egy termál medencében, minden remek! Adok valakit, aki beszélne veled!
- Szia Apa! Fantasztikus a túra, nagyon jól érezzük magunkat! Most éppen strandolunk.
- Minden rendben, kislányom?
- Persze! Csak képzeld, estem egy borzasztó nagyot.
- Hogy történt?
- Hát, volt egy jó meredek út, kicsit neki engedtem a gépet. A végén meg nem tudtam megállni és az ott várakozó gyerekek közé csapódtam. De senkinek nem lett baja!
- Na és kinek mentél neki?
- Szegény H. Ágit pont telibe trafáltam. Kiütöttem alóla a kerékpárját és együtt fetrengtünk a porban...

A feleségem azóta nem kommentálja a jóslataimat.

Tisztelettel kérem a Kedves Olvasókat, hogy a jövő heti lottó számok iránti kérdéseiket mellőzni szíveskedjenek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése