2012. október 4., csütörtök

"Gondolatolvasás. Mások, az én gondolataimat..."

Itt lakom  a közelben

Vasárnap dél körül a néptelen utcánkon járdát söpörtem. Távolról rendkívül bántó, erős zaj hallatszott. Egyre közelebbről jött.
Nyiknyiknyik-recsrecs...Nyiknyiknyik-recsrecs
Hamarosan megpillantottam egy férfit, aki lógó láncú kerékpárt tolt lendületesen. A hátsó kerékből áradt a törvénytelen zaj.
Az urat látásból ismertem, így a következő párbeszéd alakult ki:
- Jó napot kívánok!
- Köszönöm, de itt lakom a közelben! Majd magam orvosolom!
- ???
- Nyiknyiknyik-recsrecs....


Erről beugrott egy régi-régi bringatúra, amelynek során Nyíregyházára érkeztünk. Egy címet kerestünk szállás ügyben, de nem volt várostérképünk. Odagurultam egy magányos járókelő hölgyhöz:
- Csókólom! Meg tudná mondani, hogy hol van a....
- Nem tudom!
- Köszönöm szépen, további jó utat kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése