2012. április 14., szombat

Először is

Először is: miért pont Cserny mester?
Szinte véletlenül.
Egy régi vásárlónk jelezte, hogy az ismert kerékpáros topikon engem anyáznak a kedves bringások, mert pénzért adunk pumpát. Mármint, hogy pénzt kérünk a műhely elé kirakott "kézi légsűrítő" használatáért.
Ez természetesen nem volt igaz, így billentyűt ragadtam, és beregisztráltam a topikba.
(Sikeresen meg is védtem álláspontunkat: a pumpa ingyen van, használható, ám a műszerész pénzbe kerül. Már ha a kedves megrendelő nem tudott megbirkózni a guminyomás beállítás összetett feladatával, jött az ember munkaruhában és megcsinálta, némi aprópénzekért.)
Amúgy megkérdezem egy másik - hasonló méretű - bringabolt tulajdonosát, hogy nála hogyan van az ingyen pumpa. - Hát itt nincs pumpa kitéve. Válaszolta. - Pumpákat árusítunk!
A dolog végül számomra jól sült el, mert rengeteg ismerőst, barátot és ügyfelet hozott a fórumozás.
Mivel akkoriban - úgy tűnt - csak nálam lehetett plafonra szerelhető kerékpár tároló fregolit venni, sokan jöttek a topikból. Fel lehetett ismerni őket, mert a boltba lépéskor azonnal felfelé néztek a frgolit keresve...
A topikos regisztráció a saját nevemen történt. Később valaki felhívta a figyelmemet, hogy ehhez a névhez nagyon hasonló nick-kel már valaki sokkal régebben fent van. Udvariasan megváltoztattam "Cserny"-ről "Cserny mester"-re. Így már rendben levőnek ítélte a nagyközönség.
Ennyi a történet, rám ragadt ez a név, a neten azóta így használom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése